TORSDAG 9. MARS 2006

IL Tempo med nye markedsføringsstrategier:
TILBYR KAMPPROGRAM


Se forsiden i sin helhet her!

(Regnbuen og luftslottet) I tråd med IL Tempos markedsføringsstrategier og klubbens ønske om å nå ut til hele det norske folk, har de siste månedene blitt brukt aktivt til å legge en plattform, økonomisk, distribusjons- og produksjonsmessig, for å levere et kampprogram i a5-format på 4 sider til alle lagets kamper denne sesongen.

- Det er en glede å kunne meddele at IL Tempo har fått på plass en plattform for å levere dette kampprogrammet i forbindelse med våre seriekamper. Vi vil også benytte et par treningskamper for å teste distribusjon og produksjon. Denne satsningen vil ikke gå utover den sportslige satsningen da vi har fått inn eksterne sponsorer til å dekke utgiftene, sier leder Erik Eikebrokk.

Online kampprogram!
Programmet vil deles ut gratis til alle som måtte ønske det, før og etter seriekampene. IL Tempo gir seg dog ikke med det:

- Selv om vi er en lokal klubb har vi verdensomspennende fans. Være seg backpackers, prostituerte, studenter, fotballproffer o.l. som ikke har muligheten til å være tilstede på alle kamper. Derfor vil vi i etterkant av seriekampene legge ut hele programmet i hele sin prakt på våre hjemmesider i .pdf-format.

Allerede til helga mot Freidig debuterer det nye kampprogrammet. Møt opp i ABRA-hallen for å sikre deg den eksklusive pilot-produksjonen av programmet som allerede har høstet mye skryt for sitt design og innhold.

PS: Programmet vil produseres i et begrenset opplag.


Forum
 
Det skjedde